Betaalmethoden
Hoe kan ik bij jullie betalen?
iDeal
De meestgebruikte online betaalmethode in Nederland. Betaal eenvoudig en veilig via jouw eigen bankomgeving. De betaling wordt direct verwerkt, waardoor we jouw producten zo snel mogelijk kunnen leveren. Door je bestelling direct te betalen hoef je je geen zorgen meer te maken over een betaaltermijn. In geval van retouren maken wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk weer over naar de bij ons bekende rekening.
Maestro
Geen mogelijkheid om iDeal betalingen te doen? Geen probleem. Je kunt ook betalen via bankoverboeking.
In 3 stappen betalen met Maestro:
- Wanneer je Maestro als betaalmethode hebt geselecteerd, wordt je doorverwezen naar een Multisafepay betaalpagina
- Verifieër je identiteit met 3D secure.
- Bevestig de betaling.
Creditcard (Visa, Mastercard)
Betaal eenvoudig, snel en veilig met een Visa of Mastercard creditcard. Jouw aankopen zijn standaard verzekerd.
Maestro
Geen mogelijkheid om iDeal betalingen te doen?
Bancontact
De meestgebruikte online betaalmethode in België. Betaal eenvoudig en veilig via jouw eigen bankomgeving. De betaling wordt direct verwerkt, waardoor we jouw producten zo snel mogelijk kunnen leveren.
PayPal
PayPal maakt het mogelijk om online te betalen, geld te verzenden en betalingen te ontvangen zonder dat jouw financiële gegevens kenbaar worden gemaakt.
In 4 stappen betalen met PayPal:
- Kies in de checkout de betaalwijze 'PayPal'.
- Je wordt doorgestuurd naar de website van PayPal.
- Log in op jouw PayPal-rekening.
- Bevestig jouw betaling.
Achteraf betalen met Billink
Je kunt met factuur achteraf (Billink) betalen als het factuur- en bezorgadres hetzelfde zijn en je zelf op het adres woonachtig bent (geen werkadres, DHL ServicePoint of PostNL-punt).
Op de dag van verzending ontvang je via Billink de factuur per mail. De betaaltermijn is 14 dagen.
Billink voert een credit check uit met de gegevens die je bij de bestelling invult. Billink controleert onder andere je adres, naam, geboortedatum, IP-adres en eventueel nog openstaande facturen bij Billink. Wanneer het niet mogelijk is om de bestelling af te ronden met achteraf betalen via Billink, kun je kiezen voor een andere betaalmethode.
Vanwege de privacy wetgeving kunnen wij helaas de reden waarom je bent afgewezen niet inzien.
Mocht je vragen hebben over betalen achteraf via Billink, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Billink: +31 (0)10 414 1473.
Google Pay
Wanneer je je betaalkaart hebt toegevoegd aan de Google Wallet app, kan je de bestelling veilig en gemakkelijk betalen met de betaalmethode Google Pay. Vanwege veiligheidsredenen kan er gevraagd worden naar een vingerafdrukscan of pincode. Dit is afhankelijk hoe je dit zelf hebt ingesteld bij het installeren van je betaalkaart in de app. Vervolgens bevestig je de bestelling en is de betaling afgerond.